Tóth Kata

Cím:

„Megszelídíteni a megszelídíthetetlent” – avagy MI-t elkerülő kreatív, kompetenciafejlesztési lehetőséget biztosító hallgatói feladatok

Absztrakt:

A megemelkedett kurzusszintű csoportlétszámok, a hallgatói motivációban megfigyelhető változások és a mesterséges intelligencia hallgatói használatának erősödése módszertani megújulást tesznek szükségessé a felsőoktatásban. A hallgatói aktivitáson alapuló oktatás elképzelhetetlen jó minőségű feladatok nélkül, melyek összeállítása komoly terhet és felelősséget ró az oktatókra. A cél, hogy a hallgatók olyan tevékenységgel oldjanak meg tantárgyi ismeretekhez kapcsolódó feladatot, amivel szeretnek foglalkozni és új kihívásként a saját teljesítmény elérésére ösztönzi őket. A workshopon gyakorlati példákon keresztül keressük a megoldást együtt arra, hogy a kreatív hallgatói feladatokon keresztül, hogyan ösztönözhető saját teljesítményre a hallgató. De mit is fogunk csinálni együtt? Hát, gondolkodunk és abbahagyjuk, gyűjtögetünk és elengedjük, radírozunk és újra írunk, szóval nem lesz lazsálás. Ha aktívan szeretnéd zárni a szakmai napot, akkor csatlakozz hozzánk és ötleteljünk együtt!